piątek, 18 lutego 2011

Pierwsze koty za płoty:)


Kilkanaście lat temu zaczęłam zapisywać w zeszytach cytaty z przeczytanych książek. Różnie bywało. Był czas, że w ogóle ich nie spisywałam uważając...? no właśnie nie wiem co uważając:) Na szczęście powróciłam do pisania. Przez lata uzbierało mi się 8 zeszytów, ponad 3000 cytatów z około 150 książek. Rzecz jasna nie wszystkie książki znalazły się w zeszytach. Musiałoby ich być dużo więcej:) Zbierałam się założeniem bloga już jakiś czas. Czasem sobie spisywałam cytaty z którejś z książek dzięki temu już teraz mogę coś zamieścić. Resztę będę wklejać na bieżąco. Postaram się by codziennie dochodziły cytaty z jednej książki:) To jest taki wpis jaskółka zwiastujący całą resztę. Jeszcze nie wiem czy sobie poradzę z umieszczeniem zdjęć itp, itd. Ale myślę, że tak:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz